Bezpečné řízení na mokru s vynikající ochranou před aquaplaningem. Optimalizovaný dezén běhounu a prověřená technologie Shark Skin od společnosti Uniroyal zajišťují lepší odvod vody a ochranu před aquaplaningem.
Krátká brzdná dráha a lepší trakce na zasněžených cestách.
Speciální tvar bloků a koncepce multifunkčních lamel se starají o lepší stlačení sněhu a špičkový brzdný výkon na zasněžených i suchých cestách.
Precizní odezva na řízení a kontrolovaný handling na suchých cestách. Stabilní středové žebro a široké bloky v ramenní oblasti zlepšují odezvu při řízení a stabilizují působení bočních sil.
Nákup jedné sady celoročních pneumatik namísto sady letních a sady zimních pneu představuje nižší pořizovací náklady a také nižší náklady na skladování. Současně je ale nutné si uvědomit, že celoroční pneumatiky jsou také celoročním kompromisem. Tyto pneumatiky mohou být pro Vás správnou volbou pokud řídíte převážně ve městě, kde jsou cesty pravidelně udržovány, a současně v regionu s mírnými teplotami.
Pneumatiky s vysokou přilnavostí za mokra (třída A nebo B) mají na mokré vozovce kratší brzdnou dráhu, a jsou proto za deště bezpečnější. Stejně jako u palivové účinnosti se nepoužívá třída D a neplánuje se ani používání třídy G.
Pneumatiky se na spotřebě paliva Vašeho vozu podílejí až z 20 %. Pokud tedy chcete dosáhnout nižší spotřeby, měli byste zvolit pneumatiky s vysokou palivovou účinností. Ta s sebou nese také nižší emise CO2. Záleží při tom na valivém odporu, tedy energii ztracené při otáčení pneumatiky. Čím je valivý odpor nižší, tím méně energie se ztrácí a tím nižší je spotřeba paliva i emise CO2. Rozdíl mezi pneumatikou třídy A a pneumatikou třídy G může být až 6 litrů na 1000 km.
Vnější hlučnost pneumatiky měřená v decibelech. Čím více černých vlnek je na štítku uvedeno, tím je pneumatika hlučnější.