Buďte v bezpečí i za letních deštivých dnů. Technologie Shark Skin a široké blokové drážky odvádí vodu z dezénu, čímž se účinně snižuje riziko aquaplaningu. Navíc, inovativní Aqua-Twist Sipes odvádí vodu pryč z pneumatiky, což vede ke zvýšené přilnavosti na mokrých a kluzkých cestách.
Užijte si dlouhou cestu s novým RainSport 5. Nově vyvinutá směs běhounu a tužší ramena zajišťují menší a rovnoměrné opotřebení. Optimalizovaná konstrukce běhounu zajišťuje rovnoměrné rozložení tlaku na kontaktní ploše, což vede k vyššímu počtu najetých kilometrů a vynikající nízké hladině hluku.
Užijte si radost z každé jízdy při nové úrovni sportovnosti na suchých silnicích. Díky tvrdší základně, speciálně navrženým širokým středovým žebrům a zesílenému vnějšímu ramenu tato pneumatika poskytuje skutečnou stabilitu v zatáčkách, velkou odezvu řízení a ovládání pro maximální potěšení z jízdy - ať přijde déšť nebo pěkné počasí.
Pneumatiky s vysokou přilnavostí za mokra (třída A nebo B) mají na mokré vozovce kratší brzdnou dráhu, a jsou proto za deště bezpečnější. Stejně jako u palivové účinnosti se nepoužívá třída D a neplánuje se ani používání třídy G.
Pneumatiky se na spotřebě paliva Vašeho vozu podílejí až z 20 %. Pokud tedy chcete dosáhnout nižší spotřeby, měli byste zvolit pneumatiky s vysokou palivovou účinností. Ta s sebou nese také nižší emise CO2. Záleží při tom na valivém odporu, tedy energii ztracené při otáčení pneumatiky. Čím je valivý odpor nižší, tím méně energie se ztrácí a tím nižší je spotřeba paliva i emise CO2. Rozdíl mezi pneumatikou třídy A a pneumatikou třídy G může být až 6 litrů na 1000 km.
Vnější hlučnost pneumatiky měřená v decibelech. Čím více černých vlnek je na štítku uvedeno, tím je pneumatika hlučnější.
K zajištění ideálního prostředí na našich webových stránkách používáme soubory cookie. Kliknutím sem získáte další informace, popřípadě budete moci změnit nastavení souborů cookie.