Pneumatika rallye 4x4 street má inovativní dvojitý dezén běhounu ve tvaru V, který umožňuje odvádět vodu jak po obvodu, tak napříč pneumatiky současně.
Jelikož je voda velmi rychle vytlačována, můžete si být jisti ochranou proti aquaplaningu a vychutnávat si špičkové vlastnosti i na mokré vozovce.
Pneumatika rallye 4x4 street má široké ramenní bloky. Ty snadno přenášejí síly, které na pneumatiku působí v zatáčkách, a zajišťují tak jízdní stabilitu, precizní odezvu řízení za mokra i za sucha a vynikající trakci na nezpevněném a zasněženém povrchu – dokonce i v lehkém terénu.
Pneumatika rallye 4x4 street byla zkonstruována pro použití na silnicích, takže je podstatně tišší než jiné SUV pneumatiky. Její optimalizovaná směs s obsahem siliky pohlcuje otřesy, které při jízdě vznikají, a eliminuje vibrace přenášené z povrchu vozovky. Díky další kordové vrstvě je pneumatika velice masivní a zajišťuje pocit klidné a tiché jízdy v terénu.
Ve speciálním vydání časopisu AutoBild věnovaném automobilům s pohonem všech čtyř kol bylo testováno osm letních pneumatik na SUV v souvislosti s hranicemi jejich zatížení. Na konci testování se prosadily pneumatiky Uniroyal Rallye 4x4 Street. Nejlepší známka v testu aquaplaningu, hodnocení jízdního komfortu a trakce na trávníku je katapultovaly na první místo.
Automobilový časopis testoval šest profilů SUV o rozměru 215 / 65 R 16 H v souvislosti s tvrdostí na suché vozovce, v blátě a na mokré vozovce. Nakonec skončily pneumatiky Uniroyal nepopiratelně na špici. Za všech podmínek nasbíraly nejvíc bodů.
Pneumatiky s vysokou přilnavostí za mokra (třída A nebo B) mají na mokré vozovce kratší brzdnou dráhu, a jsou proto za deště bezpečnější. Stejně jako u palivové účinnosti se nepoužívá třída D a neplánuje se ani používání třídy G.
Pneumatiky se na spotřebě paliva Vašeho vozu podílejí až z 20 %. Pokud tedy chcete dosáhnout nižší spotřeby, měli byste zvolit pneumatiky s vysokou palivovou účinností. Ta s sebou nese také nižší emise CO2. Záleží při tom na valivém odporu, tedy energii ztracené při otáčení pneumatiky. Čím je valivý odpor nižší, tím méně energie se ztrácí a tím nižší je spotřeba paliva i emise CO2. Rozdíl mezi pneumatikou třídy A a pneumatikou třídy G může být až 6 litrů na 1000 km.
Vnější hlučnost pneumatiky měřená v decibelech. Čím více černých vlnek je na štítku uvedeno, tím je pneumatika hlučnější.