Snow Max 3 je vybaven nejnovější zimní směsovou technologií pro dodávkové pneumatiky. Tento mimořádný materiál zlepšuje brzdný a jízdní výkon ve všech zimních podmínkách.
Optimalizovaná konstrukce dezénu účinněji vytlačuje vodu a rozmělňuje ji. To vede ke zvýšené stabilitě na mokrých silnicích a zároveň snižuje riziko neočekávaného aquaplaningu.
Inovativní zimní směs a méně drážek zajišťuje stabilnější dezén, který vede k vyššímu počtu najetých kilometrů. Tato technologie také umožňuje lepší ovladatelnost a brzdný výkon na suchých vozovkách.
Pneumatiky s vysokou přilnavostí za mokra (třída A nebo B) mají na mokré vozovce kratší brzdnou dráhu, a jsou proto za deště bezpečnější. Stejně jako u palivové účinnosti se nepoužívá třída D a neplánuje se ani používání třídy G.
Pneumatiky se na spotřebě paliva Vašeho vozu podílejí až z 20 %. Pokud tedy chcete dosáhnout nižší spotřeby, měli byste zvolit pneumatiky s vysokou palivovou účinností. Ta s sebou nese také nižší emise CO2. Záleží při tom na valivém odporu, tedy energii ztracené při otáčení pneumatiky. Čím je valivý odpor nižší, tím méně energie se ztrácí a tím nižší je spotřeba paliva i emise CO2. Rozdíl mezi pneumatikou třídy A a pneumatikou třídy G může být až 6 litrů na 1000 km.
Vnější hlučnost pneumatiky měřená v decibelech. Čím více černých vlnek je na štítku uvedeno, tím je pneumatika hlučnější.