1. Běhoun. Je vyrobený ze syntetické a přírodní pryže a skládá se ze tří částí: horní vrstvy, která zajišťuje přilnutí k vozovce, směrovou stabilitu a odolnost proti opotřebení; základové vrstvy, která snižuje valivý odpor a poškození pláště; ramene, které tvoří optimální přechod z běhounu na bočnici.
2. Bezespárové krycí vrstvy. Nacházejí se bezprostředně pod vnější vrstvou pneumatiky. Tyto nylonové kordy zapuštěné do pryže zvyšují stabilitu ve vysoké rychlosti.
3. Ocelové kordy pro vrstvy kostry. Velmi pevné ocelové kordy, které pomáhají zachovávat tvar a zvyšují směrovou stabilitu. Snižují valivý odpor a prodlužují životnost pneumatiky, pokud jde o najeté kilometry.
4. Vrstva s textilními kordy. Umělé hedvábí nebo pogumovaný polyester reguluje vnitřní tlak a udržuje tvar pneumatiky.
5. Vnitřní vložka vyrobená z butylové pryže utěsňuje vzduchem vyplněnou vnitřní komoru a slouží jako duše u bezdušových pneumatik.
6. Bočnice chrání plášť před vnějším poškozením a povětrnostními vlivy. Na bočnici se rovněž nacházejí informace o pneumatice.
7. Vyztužení patky vyrobené z nylonových a aramidových vláken zvyšuje směrovou stabilitu a zajišťuje přesnost řízení.
8. Okraj patky. Tento syntetický pryžový materiál rovněž zvyšuje směrovou stabilitu, přesnost řízení a také pohodlí.
9. Jádro patky. Tento ocelový drát zapuštěný do pryže zajišťuje pevné usazení pneumatiky na ráfku.